JEJAK ANDA

Saturday, January 29, 2011

TUNGGU MASA KO EK

Aku paling tak suka khabar angin..Terutama bila khabar angin tu tentang aku..EH..Hello..Aku tau arr aku pemes..Ko tak payah la sebarkan cite yang bukan-bukan pasal aku..Terutama benda yang mengaibkan aku..Ahh..Ni ape kes ni haa??

Psttt..ko tahu pasal budak osmet kelas Kirra tuh?Aku dengar dia masuk audition American Idol tahun nih..

Entah lah..Aku cuma tak suka bila orang cerita tentang aku..Aku tau aku ni tak hebat sangat macam diorang sume tu kan..Tapi patut ke berita kegagalan aku tu di jaja kat sana sini ha??Sampai ramai lah kot budak tahu..Kepada yang menjaja cerita itu, you are so fugly son of a witch..Haramm jadah..Ko jaja lah citer aku puas-puas..Kalau boleh..ko post lah kat fesbuk..Biar semua orang tahu..Ngok ngek..

Malam ni dah teremo lah pulak..Sorry ek..Aku ni emo banyak..Walaupun benda kecik..Kepada si penjaja cerita tu, tunggu saat ko ek..Masanya akan tiba..Sekali ko buat aku, seribu kali ko akan dapat balik..Babai..

Terus aku feeling menjadik pemes macam FT bila gossip pasal aku tu di jaja-jaja..

p/s : I am wondering, siapakah mulut yang mengalahkan mak joyah itu??Menjaja gossip pasal aku sesuka hati??Nak je aku cucuk lidah dia pastu gantung kat hanger..

1 comment:

  1. kejam siaa ko.
    ahahahaaha!
    "cucuk lidah dia pastu gantung kat hanger.."
    i loikes!

    ReplyDelete