JEJAK ANDA

Tuesday, January 4, 2011

SEMOGA BERJAYA

Tadi buah hati aku call. Dia cakap dia sangat gementar nak buat show malam ahad tu nanti. Apalah ko ni.Apa yang ko nak takutkan?Dia cakap dia rasa amat takut bertanding dengan artis-artis lain. Dah lah giliran dia yang pertama. Lagi lah gementar kan.

Kepada Ana, sila banyakkan bersabar yer. Lagu Ana tu memang sentiasa bertakhta di hati aku. Walaupun ada lagu Faizal Tahir ada malam tu , aku percaya yang lagu Ana tu mampu menggoyahkan si FT tu kan.
You are awesome Ana. Haa.. Nasihat aku, just be yourself. Ana nampak manis pakai baju kurung. Jangan jadik macam orang lain. Orang nak pakai baju nampak pusat dia pun nak pakai baju nampak pusat. Jadilah diri Ana yer.

Kepada Ana Raffali, selamat berjaya pada Anugerah Juara Lagu 25 nanti yer. Latihan vokal yang aku ajar tu jangan lupe ekk..Sekian..

My dear Ana. You look gojes Ana.Credit to the photographer.

p/s : Cerita ini adalah rekaan semata-mata. Maaf kepada mana-mana individu yang terasa.

No comments:

Post a Comment