JEJAK ANDA

Saturday, January 8, 2011

PERSEDIAAN

Persediaan?Apa barang-barang yang aku kena sediakan malam ni??

BAJU SUPERMAN?? Checked!!!

BANNER?? Checked!!!

SUARA NAK MENJERIT?? Checked!!!

CERMIN MATA HITAM?? Checked!!!!

BAJU KURUNG??? Jangan harap!!!

MAKE UP?? Heh??Giler hape??

Bukan setakat baju, spender itu wajib superman jugak okies..Barulah meriah..


Cermin mata adalah wajib..Supaya malam tu nanti, akulah yang paling Faizal Tahir..Hoho..

Eh??Kenapa lak aku sediakan semua barang-barang ni??Ada apa-apa ke??Eh korang lupa ke??Malam esok kan AJL 25.Harap-harap besok tak adalah masalah yang berlaku masa aku nak tengok AJL tu kan..Benda tu adalah salah satu perkara yang wajib aku tonton setiap tahun..Kalau tak dapat tengok tak ke menangis tu..
Mesti tengok!!!Aku ni kan ROCKENSTEIN..Faizal Tahir ada dua lagu tuu..Mesti lah aku bersemangat..Awek aku si Ana Raffali tu lak ada sekali..Lagi lah wajib tengok..

Ok lah korang..Aku nak bersedia untuk malam esok..SELAMAT MALAM yer..Tapi jangan sampai HANYUT malam ni ok..

p/s : Hopefully pak cik aku yang ustad tu tak lepak umah aku malam esok..Kalau tak..nahass aku..


Korang rasa sapa yang menang malam esok??
Aku??
Faizal Tahir??
Yuna??
Ana Raffali??
Bunkface??
Black??
Hujan??
Shahir??
A.P.I??
Adira?
Hafiz??
Meet Uncle Hussain??
  
pollcode.com free polls

1 comment: