JEJAK ANDA

Thursday, January 13, 2011

HENSEM GILER

Opss??Dengar tajuk je dah kontroversi giler kann..Yelah..Sapa pulak yang hensem tu..Aku ke kan??Aku hensem??Aku pandang muka aku sendirik kat dalam cermin pun macam nak pengsan tau tak..Haa..Takdelah..Disebabkan malam ni aku takde keje, so aku pun meroyan lah nak kena kan orang..Mangsa aku malam ni tak lain tak bukan adalah abang dorm aku dulu...Orang panggil dia afeb(sorry abg afeb!!)..Hahaha..

Dia lah mamat hensem yang aku cakap tuh..Aku bukan nak menghanjeng dia okehh..Tak ada masa nak menghanjeng orang baik macam dia tu..Aku sebenarnya nak promote blog abang afeb. Dia ni hensem tau..Kepada sesiapa yang berminat, boleh pergi ke blog dia..Jap lagi aku kasi link..Dah lah hensem, baik hati pulak tuh..Yang aku heran, tak ada lak awek yang lekat kat dia tu kan..Motiff aku citer pasal dia??Entah..saje2..aku takde keje ni ha..

Ada lagi satu..Korang jangan terperanjat lak bila dengar suara dia...Sebijik macam artis kott..Serius tak tipu..Artis mana lak ni??Femess ke tak femes??Kalau suara setakat Jalil Hamid tak payah lah kan..Bukan Jalil Hamid okeh.Suara dia macam Beego..Alah mamat yang berlakon cerita puteri tu..Suara dia yang sebijik macam beego tu menjadikan muka dia yang tak seberapa beego tu jadik macam beego..Amcam??Kelas kan abang afeb kiter...

Ni lah abang afeb kita..

Err jap...Mesti korang masih lagi tertanya-tanya motif aku tulis pasal dia kan??Betul tak??Aku bukan nak balas dendam sebab dia pernah buli aku dulu..Bukan pasal tu..Tapi saje je nak mengenakan dia.Kat sekolah dulu tak dapat..Sebab kalau aku kasi ayat makan dalam, konpem kena libasan dari dia yang agak sakit tu kan..Tak ke hazab tu..So bila dah duk jauh2 ni, boleh lah aku kenakan dia balik..Hahaha..

Oooo..ko makan dalam kat aku ekk??Nah!!Rasakann..

Ni ha link dia...Sila lah lawat yer...klik sini..

Sampai situ je kot..Sekian sajer slot menghanjeng orang dari aku..Adioss..

p/s : Sorry ek abang afeb..Larik!!!!!!

No comments:

Post a Comment