JEJAK ANDA

Wednesday, January 19, 2011

0.05%

Oh yeah..Minggu lepas aku menghabiskan cuti hujung minggu aku dengan menghadiri satu summer camp..Err..kat sini ada ke summer??Ah lantak lah..Kawan aku yang ajak pergi camp ni..Apa yang aku nak cakap adalah camp ni sangat cool...Thanks kepada kawan yang invite aku pergi summer camp tuh..Tapi ada lagi yang best..Summer camp ni adalah free of charge..Tak payah nak bayar apa-apa...Semuanya free belaka..Tu yang best tu..

0.05%??Apa kaitan dengan post kali ni??Err..berdasarkan satu pengiraan yang dibuat oleh uncle Tee..kitorang sangat bertuah tau..Sebab dalam ramai-ramai orang, kitorang je yang terpilih menghadiri summer camp tuh..Pehh..Aku sangat teruja..Yelar kan.0.05% tu..Not even 1%..Tak ke dahsyat tu kan??Hmm..



Pengisian camp tu sangat bagus..Sebab camp ni menekankan ukhawah melalui game-game yang diorang buat..Korang bayangkanlah..aku bertemu dengan insan-insan yang hebat dari seluruh malaysia..Ada yang dah graduate..Ada yang masih belajar..Hebat di sini bermaksud cemerlang dari semua aspek..Bukan dari aspek akademik semata-mata..tetapi juga dari aspek rohani, intelek, emosi dan jasmani..

Apa yang penting....UKHWAH..

Bagi aku, aku rasa sangat teruja sebab dapat carik ramai kawan kat sana..Kawan yang baik susah dicarik..So kat program macam ni lah aku perlu carik kawan..Hmm..Apa-apa pun, aku sangat enjoy program nih..Kalau boleh, aku nak join lagi benda nih..Sebab input yang aku dapat sangat banyak..Mungkin tahun depan aku join lagi program nih..Whoa..Tak sabar rasanya...



p/s : Bertemu dengan insan hebat adalah perkara yang aku tidak boleh lupakan sampai bila-bila..

No comments:

Post a Comment