JEJAK ANDA

Wednesday, January 12, 2011

BASKETBALL ATAU BOLA KERANJANG?

Errr..Aku tengah dalam dilema ni ha..Sebab aku kena pilih sukan mana yang aku nak tumpukan.Bola sepak atau bola keranjang..Dua-dua aku minat..Best woo..Kalau boleh aku nak main dua-dua sekali gus..Tapi benda tu memang mustahil giler..Entahlah..

Yang basketball tu aku suka main sebab puas woo bila dapat score..Terutama bila dapat buat three point. Padahal three point yang aku buat sekali je setahun.SengaL..Kebanyakannya lay up sajer.Ko bayangkan lah..Badan aku ni dah lah comel.Senang je kot nak halang aku. Tu la sebab aku ni malas nak main basketball..Nasib baiklah kat kolej dulu aku ada berlatih dengan star2 kat Malaysia ni kan..Bangga weyhh..Semangat sikit nak main..sebab diorang ada ajar sikit2.

Ni arr mentor aku.Lebron James.Dia jumpe aku kat Youtube masa aku kecik.Pastu dia terus training aku.Dalam gambar tu aku masa kecik.Masa ni Cleveland Caveliar lawan Miami Heat..Amacam??

Bola sepak ni lak aku minat sebab cool giler weyhh..Macam American Football..Kalau kat Malaysia, bola sepak mesti jadik tumpuan utama dalam sukan.Wajib ada beb setiap kali event sukan berlangsung.Tak kisahlah kat mana pun sukan tu kan.Yang penting bola sepak mesti ada.Tapi masalahnya seperti di atas, badan aku ni kecik je..Nak ke diorang kasi aku main haa??Aku ni ada lah jugak bakat sikit kan..tapi takut sebab kecomelan badan aku sajer yang membuatkan diorang tak kasi aku main..Motiff??Ko ingat budak kecik macam aku tak hebat ke haa??Hebat tau tak.Macam Carlos Puyol!!!Sampaikan ada orang cakaplah aku ni kembar Aidil Zafuan..Oh noooo..Aku tersangatlah perasan kan???Hahahah..

Aku yang jadik quarterback tu..Nampak tak??

Boleh pening gak pikir benda alah ni..Ah senang cerita..Lebih baik aku tidur saje dari pilih antara dua benda ni kan.Lagi senang..Tak payah keluarkan tenaga..Tak memerlukan skill dan sebagainya..Mudah..cepat dan selamat..

p/s : Jom tidur..

1 comment: