JEJAK ANDA

Wednesday, January 19, 2011

TIADA JODOH

Errrkk..Kepala aku tengah kusut..Macam-macam perkara aku nak fikirkan..Okeh..Takpe..Aku tak kisah..Aku buat sesi luahan perasaan kat member..semua larik..Adess..Inilah dikatakan REAL FRIEND..Takpelah..Aku tak nak melatah..Last-last aku gak yang rugi..



Hmm..Tadi aku mesej uncle aku..Uncle yang banyak memberikan inspirasi kat aku..Aku cakap lah yang aku dah nak masuk U dah..Ok..Pastu dia ada lah beri kata-kata semangat sikit kat aku..Apa yang tak bestnya, dia cakap yang dia ada hal kat Sabah sekarang..Ada urusan..Hujung bulan baru balik semenanjung..Tu pun sekejap je..Maka dengan itu, tidak dapatlah kami bertemu buat kali yang terakhir..Ohh..Nak buat camnekan..Dah tak ada jodoh..Waa..



Aku nak menangis air mata darah pun tak guna gak..Kenapakah semua ini berlaku??Haaa..Takpe2..Jangan ditangisi benda yang tak ada..Hargailah benda yang ada di depan mata aku...Walaupun aku tak dapat jumpe uncle aku, aku masih ada keluarga aku..Oh..Sedih..Sangat sedih..Takpelah..Tu je kot..Aku sangat berharap dapat jumpe uncle aku buat kali terakhir..Sangat berharap..

p/s : Masa tidur tadi aku kena kacau dengan setan..Aku mendapat mimpi buruk..

No comments:

Post a Comment