JEJAK ANDA

Thursday, January 27, 2011

LANGIT ITU TINGGI

Seperti mana yang telah aku katakan dahulu, bulan 2 tahun ini aku akan tahu bahawa langit itu tinggi atau rendah..Walaupun bulan dua itu masih belum tiba, namun aku telah pasti bahawa langit itu sangat tinggi..Aku telah pun tersedar dari mimpi-mimpi indah aku selama ini..Selepas ini aku akan pastikan bahawa aku sedar bahawa langit itu tinggi..Aku mahu sentiasa sedar..Sentiasa..Tolonglah ingatkan aku yer..

Saya berjanji tidak akan buat lagi..

Kepada rakan-rakan yang masih lagi berkhayal itu..tolonglah bangun yer..Percayalah..Langit itu sangat tinggi..Tak mungkin dicapai dengan tangan..

Ahh..tidak!!!!

p/s : Tolonglah jangan faham kalau anda tidak mahu memahami entri kali ini..Biarlah saya sahaja yang tahu..

No comments:

Post a Comment