JEJAK ANDA

Tuesday, June 28, 2011

LAW

Haih..nak dibuat citer..tadi aku baru jer tengok citer Law Abiding Citizen..Baru nak tengok?Kuno kann aku?Bese arr..Dulu aku xde la expose sangat pasal movie-movie ni kann..Tapi disebabkan satu hari ni aku penah berangan nak jadik pengarah filem, maka haruslah aku tengok banyak movie selepas SPM.Cerita tu ditulis oleh Kurt Wimmer..Story line dia sangat cool giler..Aku suka tengok movie tu kalau penulis dia Kurt Wimmer.

Gerrard Butler..Ko sangat cool..

Aku kasi 4 out of five..Sebab ending dia tu macam tak leh blah arr..Cerita ni ada pengajaran lah bagi aku..Cerita ni pasal dendam seorang lelaki terhadap seorang peguam yang deal dengan pembunuh yang bunuh anak pompuan dengan bini dia..Sebenarnya lelaki ni takde lah nak balas dendam sangat..Tapi dia cuba nak sedarkan peguam yang deal dengan pembunuh keluarga dia dulu supaya jangan lagik deal dengan pembunuh.Dalam kes ni, dia yang jadik pembunuh dan dia yang mintak macam-macam dgn peguam tu..

Korang paham ke tak??Kalau tak paham cepat-cepat lah tengok movie nie..Best kot!!!

p/s: Orang selalu ingat yang aku ni budak yang amek jurusan undang-undang..-__-"

No comments:

Post a Comment