JEJAK ANDA

Saturday, June 25, 2011

WORKOUT

Fuh..Fuhh..Tarik nafas..Lepas..Tarik..Lepas..Huhh..Fuuhhh..Penat nih..Baru abis workout lah katakan..Oh..Maka sementara nak tunggu peluh kering, aku pun saje-saje je lah kan nak update blog nih..

Oh yer..Tadi aku cuba insane 9 minutes home workout seperti yang kawan aku cadangkan..Pastu aku buat senaman cardio sekali..Seyes penat penat penat penat penat gila gila gila gila babas..Hambek..Bape banyak kali penat dan gila tu kann..Seyes penat kot..Aku ingat tak de lah penat sangat kann..Sekali lepas 3 reps, hambek ko separa sedar lah jadik nya aku..Ko kann..Dah la tak breakfast lagik..Bangun-bangun terus buat workout gila tuh..Mana tak nya..

Fuh..Lepas ni aku rasa aku nak stick dengan latihan ni saje lah..Sebab aku rasa lagi berbaloi dari jogging..Maklumlah..Aku ni kan pemalu orangnya..Kang aku jogging ada lak pompuan yang usya aku kann..Hehehe..Takdelah.Aku rasa senaman kardio ni lagi ok dari jogging..Aku rasa lagi banyak kalori aku dibakar kalau buat benda nih..

Boleh ke camni??

Kepada korang-korang yang nak kurangkan berat badan tu, anda disarankan buat senaman kardio banyak-banyak..Disamping menjaga pemakanan, senaman kardio amat amat membantu dalam proses itu....Have fun fellas..ok..Selamat menguruskan badan..

p/s: Aku baru je nak share senaman yang aku buat tu..Malangnya akaun user berkaitan telah ditutup..Im so sorry guys..

No comments:

Post a Comment