JEJAK ANDA

Saturday, June 25, 2011

PISSED OFF

Hi peeps..Whats up??I was just fine here..Tonight i wanna talk about things that really piss me off..Ok..Fine..Tukar ke bahasa melayu lah..Because i look poyo when i speak in english..Sorry..OK lah..Apakah perkara itu?

Yang pertama orang yang malas angkat call..Dan kedua orang yang tak respons kalau aku chat ngan dia..OK lah..Disebabkan hari tu aku dah bercerita pasal orang yang malas angkat call, malam ni aku nak bercerita pasal orang yang tak layan chat ni haa..Boleh??

Aku kann..Sangat sangat sangat sangat tak paham kenapa ada orang yang ignore chat aku??Kalau sekali gua tak kesah bro..Tapi ni banyak kali..Sangat tak pahamm..Kang kalau aku tak chat kau cakap aku sombong, hidung tinggi bagai..Ni ha aku dah chat kau tak respons pulak..What the F bro??Can u explain to me??

Is it because aku tak sama parti politik dengan kau??Atau pun sebab aku ni budak sekular??Dan kau tu pulak budak surau??Camtu ekk??Kalau sebab tu kan..nak je aku cakap kat kau.."THAT IS BULLSHIT!!'..Hambek kau..Puas hati aku..

Kadang-kadang aku tak paham dengan orang macam tu..Kalau dia rimas, tak suka, benci aku ke..Boleh je pon dia cakap macam ni kat aku, "Yo dude, i dont like to chat with you because you are ugly fat ass."Aku tak kesah ko nak cakap macam tu ke apa.At least aku tahu kau benci aku dan aku boleh remove kau dari friend list aku kann..

Masalahnya, orang tu pulak diam jek..Macam lah aku chat dengan orang yang buta IT yang tak reti nak balas chat..Huhh..Buat sakit hati jer..Ko cakap kau busy..Hello..Aku hantar mesej chat banyak kali okeh??Takkan dalam banyak kali tu ko xde masa langsung utk reply??At least cakap arr aku busy ke hapa..Kepada anda-anda itu i really wanna say this to you..Here you are..


Thanks Shanaynay..You did a great job..

No comments:

Post a Comment