JEJAK ANDA

Sunday, June 12, 2011

APA PUNYA


Aku nak cerita pasal seorang insan nih.Seyesly, aku memang sakit hati dengan dia.Nak tahu kenapa?Sila klik kat sini. Ini adalah post yang mempunyai kata laluan.Sebab aku rasa benda ni aku boleh share dengan certain-certain orang sajer. Kepada yang nak baca post ni, sila emel ke phantom_student91@yahoo.com. Syarat nak dapat kata laluan, anda kena follow dulu blog neh. Kalau tak jangan haraplah aku nak bagi camtu jer.Gituu..Demand habis kan???Muahahahaha.

Surprise!!!!!!!

Dalam emel tu, nyatakan nama anda beserta link facebook anda. Saya memerlukan link fb anda adalah untuk mengesahkan bahawa anda ini real.Bukan spam atau tah apa-apa tah.No link fb no password.Thats it. Saya takkan add anda.Saya cuma mahu mengesahkan status anda sahaja dengan link fb tuh.OK.Selamat mencuba ek..Lol..

p/s: Hello stalker.You can no longer read my post!

Hik hik..

No comments:

Post a Comment