JEJAK ANDA

Wednesday, June 1, 2011

GOOD PEOPLE

Oh yer.Aku nak share something. Ermm..Aku kat sini rasa sangat bertuah.Sebab aku hidup dengan seorang individu yang sangat baik..Dia bukan rakan sebaya aku okeh.

Tiap kali aku cerita masalah, ada jer dia nak tolong aku..Kann..Dia sangat baik kott..Sebagai contoh, selama ni aku study kat meja yang tak berapa sesuai..Pastu disebabkan dia tak pakai meja study dia, sanggup dia kasik kat aku tuh.Kalau orang lain, heh..Jangan haraplah nak kasik..

Pastu hari tu aku ada cakap yang wallet aku koyak..Aku cerita lah kat dia.Pastu dia cakaplah yang dia ada wallet lebih.Dia suruh amek je wallet dia..Perghh..Terbaik.So far aku tak pernah lah jumpa lelaki yang baik camtu dengan aku..Wallet kot..Mahal lah tuh..Perghh..Terharu giler..

Kepada insan itu, aku hanya mampu ucapkan terima kasih sahaja.Tak terbalas jasa kau itu.Hahahaha..Ok lah.Tu je kot kali ni.Sekian.




No comments:

Post a Comment