JEJAK ANDA

Sunday, June 5, 2011

PENGSAN, JOZAN DAN MAK JEMAH

Hi korang..Minggu ni aku agak busy..Sebabnyer..Minggu ni aku ada ekzem..Maka haruslah aku study dengan penuh gigih supaya tak pitamm tatkala aku membaca kertas soalan..Kannn..

Kepada yang ada ekzem jugak tu..Aku ucapkan selamat berjaya kepada anda..I wont say goodluck because you guys do not need luck to success..But what I wanna wish is..

 "ALL THE BEST"

Hah gitu...Bila tengah ekzem ni, haruslah aku dok megadap buku je kan..Takkan nak berpesbuk lak..Bila mengadap buku doploh pat jam tu, maka haruslah otak aku jadik tepu jap..Dan gila..Thats why cara penulisan aku ni menjadik ala-ala mat rempit sikit kan..Kepada yang tak suka bahasa rempit tu, sila jangan baca..Terutamanya kau Anwar Hadi..Okeh..Tu je kot..Selamat belajar...

p/s: Doakan kejayaan aku yer..

p/s: Jom layan Jozan jap..Seyez lawak bai..Ala-ala kak Senduk gitu..Ko mampu???


No comments:

Post a Comment