JEJAK ANDA

Friday, June 24, 2011

GERAM

Hmmm..Aku kadang-kadang macam hairan jugak lah kann dengan kawan aku yang tak pakai telefon tu..Tapi hari ni baru aku sedar bahawa tak ada telefon tu somehow releven..Kenapa lak??

Hmm..Entah lah..kekadang aku geram dengan orang yang payah nak angkat telefon ni ha..Yelah kann..Kita ni gigih lah call dia ni haa..Ada urusan penting katanya..Kalau tak penting tak ada lah aku call kann..Ujung-ujung masuk mail voice..Tak ke sentap tu??



Pastu kan, kalau urusan tu tak penting tak ada lah den ni kisah sangat.Cuba bayangkan, macam tetiba ada urusan penting..Macam aku eksiden mintak bantuan ke kann..atau pun aku di kejar pembunuh ke..Kalau orang yang aku call tu tak angkat aku tak dapat bayangkan apa yang akan terjadik..Arghhh..Serabut kepala aku memikirkan masalah ni..

Maka haruslah aku bertekad untuk tidak mahu memakai telefon bimbit masa aku dah kerja kelak..Balas dendam katanya..Its karma bebeh..What u give to me u get back..My rules..no mercy..

Mak bukan tak nak angkat call kau tu nokss..Mak bizi..Menteri pembangunan wanita dan keluarga uganda lah katakan..Ko jangan sentap ye nokss..Nanti mak calling2 kau balik..

p/s: Selamat menjawab telefon..

1 comment:

  1. Biasa la orang yang jenis macam ni....mungkin dia menganggap kita ni tak berapa penting dalam hidup dia orang kot...agaknya la...tapi talipon kan satu keperluan buat masa dan zaman sekarang ni.... he he he he...agaknya gitu lah kot...

    ReplyDelete