JEJAK ANDA

Sunday, July 24, 2011

SETAN & MURAHAN

Ok korang.Aku nak buat statement boleh?Apa tu??Ok.Ni ha aku nak cakap...

"Laki zaman sekarang perangai macam SETAN."


"Perempuan zaman sekarang ni tersangatlah MURAH."

Amacam??Sentap ke tidak?Mesti korang rasa nak lempang aku kann??Lepak dulu..Ni sebenarnya status yang aku jumpa kat FB.Bukan status aku.Tapi status kengkawan aku..Nak je aku lempang sedas kat muka memasing kann..Nasib baik la tu wall kau..Kalau dia tulis lah kat wall aku, dah lama aku maki sedas..Ehh silap..Bukan sedas..Doploh das kot..

Motipp dia nak cakap laki cam setan??Dia dah pernah jumpa setan ke??Maka haruslah aku emo dengan status camtu..Sebab aku ni laki..Konpem-konpem la aku terasa..Aku ni laki tapi baik je..Baik katanya..Hahaha..Merasa la puji diri sendirik..Larik!!!!..

Kitorang memang setan punn..Puasss???

Pastu yang cakap pompuan murah tu lak satu hal kann..Apa yang murahnya??Ada sale ke??Xde kann??Abess tu kenapa buat status camtu lak??Adusss..Pening lak aku..Kalau dah tau perangai perempuan camtu..betulkan je lah..Tak perlu nak maki dan cerca bagai..Takde gune bro..

Beli..beli...3 ringgit selonggok..

Bagi aku, aku percaya yang manusia bertindak berdasarkan apa yang dia paham dan dipengaruhi orang sekitar mereka..Tak caya??Korang tengok lah drama Juvana kat tv3 tu..Seyes banyak yang korang boleh belajar..Wah..Promote juvana lagik.Hahaha..Duta Juvana ke??Lebih kurang lah..Cuma aku dah umur 20..So xde lah juvana lagik kann..

Kepada anda diluar sana, kalau nampak orang jahat cuba korang fikir apa yang korang boleh buat supaya dapat ubah mereka. Kalau setakat maki diorang tu, sesapa pun boleh kann..Ok lah korang..Den dah ponek..Den nak tido dulu okeh..Babai..

Maka haruslah aku feeling jadik ustaz akhill hayy kejap kann..

p/s: Kepada yang buat status provoke tu, korang memang sakai...

No comments:

Post a Comment