JEJAK ANDA

Saturday, July 16, 2011

INTONASI

Oh.Pagi tadi ada satu drama berlaku.Aku pun tak tahu apa silap aku.Yang penting aku sentap okeh masa drama tu berlaku.Siot ahh..Aku sangat tak paham.

Masa tu aku keluar dari bilik aku. Pastu aku pun tegur lah sorang budak nih. Aku tanya dia dengan nada yang gembira je kot masa tu..camni aku tanya..

"Jack (bukan nama sebenar), kau nak pergi mana?"

Korang nak tahu camne dia jawab??Dia jawab camnih," AKU NAK PERGI _______ LAH!!!!"

Aku terpaksa merahsiakan nama tempat tu...Sebab untuk menjaga sensitiviti si pelaku nih. By the way, intonasi dia jawab macam dia tak puas hati kat aku lak. Hello..Siott giler ko kann..Aku tanya bebaik kau takleh jawab bebaik jugak ke??Fine..Apa motipp kau nak marah aku pepagi camtu??Kalau kau tak suka aku tegur kau, itu memang aku boleh buat..Benda kecik kot..

Dude, kau nak pi mana??

Aku nak clubbing ahh..Kau ape hal nak sibok hal aku??

Sumpah aku tak paham budak tu weyh..Alahai..Aku tanya soalan yang logik kot..Bukan nya nak makan dalam ke hape kann..Aku memang tak paham kalau aku tanya bebaik pastu dijawab dengan nada suara yang emo..Its F*ing jerk kot..Dah ahh..Buat sakit hati jer nak dikenang kan..Pasni aku memang dah malas nak menegur budak itu..Sapa suruh buat aku sentap..

p/s: Laki pun ada PMS gak ker??PMS lah sesangat..

No comments:

Post a Comment