JEJAK ANDA

Monday, July 11, 2011

EMO LAGI

Oh.Aku sangat bengang dengan isu Bersih ni kann..Kamonn ahh..Benda dah abiss..So bila benda dah berlaku ni banyak lah fakta dan auta yang keluar kan..Macam haram jek memasing..Pastu siap guna dalil-dalil semua nak sokong pendirian memasing..

Si A cakap A betul..Pastu B jugak cakap B betul..Abeh sapa yang salah???Ok fine..Kalau takde sapa yang nak mengaku salah elok aku jer lah mengaku kann..I really pissed off with this issue..Tomorrow whoever come up in the facebook with this issue again, seriously I will remove you guys..Kemain kann nak bergaduh bagai..Benci ahh semua benda nih..Seyes aku berfacebook sebab nak happy2..Pastu ko lak pepagi buta dah post benda yang provok aku macam-macam..Habiss mood aku sepanjang hari..Setann tol..

I dont care..Try me..post lah lagik eh benda-benda tah hapa-hapa tu..Serius cacat!!!!

1 comment: