JEJAK ANDA

Monday, July 25, 2011

SEPUTIH SALJU

Amacam??Gempak tak tajuk tu??Kemain kann??Hahaha..Nak tau aku nak post pasal apa kali ni??Lets check it out y'all..

Huh??Apa itu??

Nak dijadikan citer, petang tadi aku balik kelas.Cam bese arr..Aku balik kelas jalan kaki..Exercise lah sikit kann..Masa tengah jalan tu..tetiba aku nampak something kat bawah pokok sebelah aku lalu tu..Nak tau apa??Buah epal kot..Boleh lak kan tetiba ada 2 bijik buah epal bawah pokok tu.Walhal pokok tu bukan pokok epal pun..

Lantas aku pun feeling jadik Snow White kejap..Snow white katanya kan..Walhal kulit gelap dan berwajah desa tu kann..Ikut hati nak je rembat epal tu kan..Sebab masa tu aku memang dah kebulur habis. Tapi masa tu aku ada gak terpikir..Apa motip letak 2 biji epal tu??Ada agenda tersembunyi ke??Entah lah..Tapi yang penting memang pelik. Takkan orang buang lak epal tu..Sebab epal tu nampak segar dan seksi..Kalau buang kenapa epal tu nampak macam di susun dengan elok kat situ??

Dik, ko makan lah epal ni kalau nak awet muda, kulit kekal tegang dan gebu..Gerenti tak rugi..

Oh.Apa-apa pun, kau memang misteri wahai epal.

p/s: Apa beza salju dan salji??

No comments:

Post a Comment