JEJAK ANDA

Saturday, July 2, 2011

PETANDA

Pagi tadi aku bangun agak lewat.Macam biasa lah kann..Celik je mata aku sudah dapat berita yang kurang enak didengar.Oh.Apakah?

Flight aku ke Melbourne telah dibatalkan.Sedihnya..Lepas tu nak beli tiket baru pulak mahal..Oh..Selamat tinggal National Conference Game..Selamat tinggal basketball..Selamat tinggal futsal..Selamat tinggal Melbourne..

Aku pasrah mendengarnya..I have prepared for NCG for about 3 month u know..Oh tidak..Tapi tak mengapa..Mungkin ada hikmah disetiap perkara yang berlaku.Aku redha.Kerana aku tidak tahu apa yang akan berlaku pada masa hadapan.Dan aku rasa aku tak layak untuk merungut..Tidak layak sama sekali..

OK lah korang..Aku nak carik ketenangan kejap..Sedihnyer..Perasaan ini tidak dapat digambarkan..Perasaan ini tidak dapat dipotretkan..Hanyalah dapat difahami oleh seorang aku..

p/s: I really wanna play for my team..Apakan daya..

No comments:

Post a Comment