JEJAK ANDA

Saturday, July 16, 2011

DOUBLE STANDARD

Situasi yang berlaku kat aku kat wall fb member aku...

X: Harry Potter best tak??
Aku: Best jer..<------ Loser sebab tak dilayan..
Awek X: Jom lah tgk..I belanja okeh..
X: Ok thanks dear..
Awek X: Ok..I belanja..U jadik driver okeh.
............................................

Aku: Hi bro buat apa??
X:_________________(tak berbalas)

Selepas sejam..
X:_________________(tak balas gak)

Selepas 1 hari..
X:__________________(masih tak berbalas)

................................

Aku tak paham kenapa aku di double standard oleh member aku sendirik..Ko kann..Macam haram jek memasing..Aku rasa aku ni macam tak wujud lak kann..Hadoii..Susah tol lah member yang dah ada awek nih..Awek je pun..Belum bini okeh..Tapi aku tengok cara layan dah macam bini lak..Sadis tol..

Kepada yang mendouble standardkan aku itu, awas okeh. Anda akan dibalas..Siot lah kau..Aku macam terkilan habis kann..Perbuatan anda haruslah dibalas kan..Baru lah fair and square..Muahahaha..
..

No comments:

Post a Comment