JEJAK ANDA

Wednesday, July 27, 2011

ELVIS DAN GERARD

Korang pernah jumpe artis??Konpem pernah kann..Aku pun pernah gek..Cuba teka sapa..Apa??Aziz DESA??Adam Lambert??-__-" . Salah di situ okeh. Jawapannya Akhill Hayy..Aku jumpa dia masa kat sekolah dulu. Dia buat konsert dan ceramah kat sekolah aku tu..

Tapi kan, masa sem 2 ni aku jumpa artis hari-hari tau..Kemain kann.Yelah..Muka lecturer aku tu ha..Sorang macam elvis presley..Sorang lagi macam gerard butler..Boleh??Bila dah muka macam artis tu seyes aku takleh fokus..Ada je cerita yang bermain kat kepala otak aku ni ha..Cerita Robin Hood lah..300 lah.. Bounty Hunter lah..Adeh..

Hari ni cikgu nak ajar pasal acid and base..Boleh??

Oh tidak.Apa yang perlu aku buat??Adakah aku perlu datang kuliah tanpa melihat wajah mereka??Erkk..Agak pelik di situ okeh..Serius aku nak fokus tau.Aaaaaa...Tidak..What should I do??Any suggestion??

Biology is our soul..Faham???

p/s: Bila lah pulak nak jumpe lecturer muka macam Megan Fox neh??Oh tak sabar rasanya..

No comments:

Post a Comment