JEJAK ANDA

Thursday, July 28, 2011

KO NI IKHLAS KE TAK?

Erm.Hi everyone..Wah...Cakap omputihss..Kemain kann.Ok la ok la..Aku cakap Melayu..Hari ni aku lepak je kat rumah.Lepas tensen katanya..Walhal petang tadi dah gi bandar..Tensen mende lak kan??Erkk...Entahlah..Takde mood lak nak buat apa-apa hari ni..SO aku pun lepak-lepak je la dalam bilik..

Ni aku nak cerita ni..Nak dibuat cerita kan, masa aku gi bandar tadi ada sesuatu dah berlaku..Masa tu aku teman kawan aku beli baju..Tak dapat beli baju, teman pun cukup je la kann..Nak buat camner..Aku tak suka membazir..

Nak tau apa yang berlaku??Adalah sorang pompuan yang keje kat kedai tu cakap kat aku,"Bro, hoodie kau memang kewl habis..I love it.."

Omaigod..Baju ko sangat osemm dan gojess mojesss..I like that..

Benarkah apa yang kau perkatakan itu??Terharunya aku..

Wahh..Boleh??Hahaha..Korang rasa dia ikhlas ke tak cakap camtu??Ke tu ayat dia nak pancing aku supaya beli baju kat kedai dia tu??Tak leh blah kann??Aku rasa baju aku biasa-biasa jer.Xde la feseyen-fesyen sangat macam K-Pop Malaysia tu..Opss sorry terkutuk..Kann??Aku rasa memang dia nak pancing aku lah tadi..Nasib baik aku ni laki yang berhati-hati kan??Selamat duit eden..

Tapi kan, masa tu aku rasa aku lah lelaki paling hot masa kini..Huhh..Boleh??*Merasa la puji diri sendiri HOT..Walhal berwajah desa tu kann..Hahahaha..OK lah korang..Tu je kot..Nanti-nanti update lagi okeh..

Sempat la jugak tadi aku feeling jadik Bieber..Justin Bieber kan hot..Hot la sesangat kann..

p/s: Aku sangat bengang dengan blogger yang suka post pasal apa yang dia belajar kat universiti..Apa motipp dia buat camtu??Dah macam buku teks versi blog dah pulak aku tengok blog dia..Kot ye pun excited masuk unibersiti tak perlu rasanya buat macam tu kot..Kann??

p/s: Malam ni malam jumaat..Yeahh!!!!

No comments:

Post a Comment