JEJAK ANDA

Saturday, July 23, 2011

JUVANA

Hello korang...Watsap???Semenjak dua menjak ni, aku memang malas nak update blog..Tak tau ahh ape pasal..Tapi aku memang dalam mood malas lah..Nak gi kelas pun malas..nak bangun tido pun malas..Segala-galanya malas.


Dalam bermalas-malas tu, aku sempat gak habiskan drama JUVANA kat tv3 tu..Seyesly, citer tu memang gempak. Isu dan tema cerita dia lain dari yang lain..Sampaikan kawan aku dari Singapura tu pun cakap cerita ni best tau..Aku pun apa lagik..Bangga lah kan di situ..Motipp nak bangga??Hahaha..

Seyes aku kasik 5 bintang..Kepada yang belum tengok lagi cerita tu, sila lah tengok ehh..Anda takkan menyesal. Sebab cerita ni sarat dengan pengajaran.Salah satunya adalah, budak-budak jadik jahat bersebab.Kalau nak tahu apa yang terkandung dalam cerita ni, gi lah tengok okeh.



p/s: Aku paling sakit hati dengan Brone Palarae tu..Nak je aku terajang dia..Nama je cikgu tapi takleh harap..

No comments:

Post a Comment