JEJAK ANDA

Saturday, July 30, 2011

KO NI IKHLAS KE TAK 2.0?

Huh.Sangat penat.Malam tadi malam jumaat.So haruslah aku lepak rumah member aku..Cool habis kot..OK lah..Ni nak cakap pasal facebook ni ha..Memacam perangai aku nampak kat facebook.Seyes.Tapi yang paling kelakar kan, ada gak orang yang buat status macam kat bawah ni...

"Tadi aku sedekah duit kat orang.."

"Ramadhan ni nak baca quran banyak-banyak."

"Out.Nak gi solat kejap"

"Tadi aku tolong nenek melintas jalan.Hoyeehh.."

Ni lah antara contoh status kelakar yang aku kadang-kadang baca..Hello??Korang ni ikhlas ke tak??Perlu ke buat status tentang amalan korang tu??Aku rasa tak perlu lah kot.Motiff??Nak riak eh??Oh.Sangat pathetic tau..Aku tak faham tol lah..Kekadang aku cam heran gak..Orang lain pun solat, sedekah dan bla3 jugak..Takde lah sampai post kat fesbuk tau..

Entah lah..Heran  tol aku tengok mereka..Tetapi aku hanya mampu melihat. Dan tidak mampu menegur..Sebab aku malas..Diorang pun dah besar kan..Kang tegur melenting lakk..Kan dah satu kes tu..

OK lah korang..Babai..Hari ni ada sesi bergambar untuk salam pelarian perantauan.Nak bersiap dulu okeh..CHOWW..

No comments:

Post a Comment