JEJAK ANDA

Tuesday, September 27, 2011

CAUSE I KNOW THIS FLAME ISN'T DYING

Semalam aku sakit kepala yang teramat sangat.Seyes.Rasa macam nak pecah sajork kepala neh.Masa aku soping grocery kat Woolworth dah ada rasa-rasa nak pitam dah kan.Nasib baik tak pitamm bebetul kat tengah-tengah lautan manusia tu..Kalau tak xtau la caner..

Sempat lagi pose cenggini walaupun tgh nak pitam tu..Boleh??

Sampai-sampai rumah, terus letak barang, campak shades(*matila gi kelas pakai shades), campak beg, terus aku lompat atas katil..Pastu pengsan selama 3 jam. Masa tengah pose pitam atas katil tu boleh lak tetiber terjaga.Hambek ko.Rasain kesakitan itu..Nak makan panadol lak takut side effect..Merasa lah ko sakit kepala sampai menangis..(yang menangis tu aku saje tambah supaya nampak sakit sikit..)

Dah xleh tahan sangat..aku terus capai Vicks..Letak setepek dua kat kepala..terus sambung pose pitam atas katil..Pitam lagi selama sejam..Bangun-bangun terus sakit kepala tu hilang..Syukur sesangat tau..Hmmm..Itulah kali pertama aku merasa pening kepala yang sebenar-benar pening..Walaupun cenggitu, api ini takkan pernah terpadam..err motip??

ok lah korang..Jumpa lagi..

p/s: Kepada peminat yang merindui saya, saya tidak dapat melayan anda sebab saya ada exam sebulan lagi..Harap maaf okeh.Kang lepas exam kita buat sesi bersama peminat puas-puas..Okeh??(*matilaa perasan ada peminat)

No comments:

Post a Comment