JEJAK ANDA

Saturday, September 10, 2011

NEVER BACK DOWN

Semalam hari Jumaat.So haruslah aku lepak-lepak kat dalam bilik sensorang..Setelah penat berlelah kat sekolah selama seminggu...Ekekeke..Ok lah.Nak dibuat citer, semalam aku tengok movie..Sangat cool okeh..Citer pasal apa??Jom tgk trailer jap..



Amacam??Cool giler kan??Told you..Bila dah habis tgk movie tu kan, haruslah aku berangan nak join martial art..Boleh??Aku bukan apa..Sangat cool okeh martial art..Kan..Bila dah join martial art tu haruslah dapat pakej badan yang solid sekali..Mane tak nye, tengok lah latihan dia camne..Angkat tayar bulldozer, lontar batu-bata dan sebagainya..Mana tak nya badan jadik camtu..

Inilah tips ke'sasa'an aku..Angkat kambing hari-hari..Korang boleh ke?ekekeke..

Persoalannya, akak aku tu selalu jer membatalkan hasrat murni aku ni ha..Bak kata dia, pompuan geli tengok badan yang berotot giler..Geli ke??Bagi aku cool kot..Entah lah..Ekekeke..Bila dia kata camtu habis punah hasrat aku nak join martial art..Takut badan jadik macam sazali samad katanya..Boleh??

Ekekeke..Ok lah korang..Since kita pun masih dalam mood beraya nih aku ada link video raya lagi..Klik sini okeh..Have fun..Selama hari raya..Maap zahir dan batin..

No comments:

Post a Comment