JEJAK ANDA

Saturday, September 24, 2011

APEKAH?

Teringat zaman sekolah dulu-dulu.Masa tu aku form 4. Aku tak tahu camner aku dipilih masuk drama inggeris wakil sekolah ke peringkat negeri.Tapi aku suka okeh drama tu..*matila kecik-kecik lagi dah feeling artiss Hollywood..

Haruslah aku feeling2 jadik Brad Pitt kan masa tu..Perasann sesangat..

Nak dibuat citer, masa mula2 drama tu ada jer pompuan yang join..Seminggu lepas tu tetiber dapat arahan dari pengetua yang pompuan xleh join..Menjaga hubungan laki pompuan katanya..Arghhh..Masa tu aku sangat ahh bengang..Sebab  drama last year pompuan boleh je join..

Ujung-ujung watak pompuan tu kena lah di beri kat laki..Cube teka siapa dapat watak pompuan tu??Bukan aku okeh..Korang pikir apa ni ekk??Ekekeke..Kawan aku dapat watak pompuan tu..Drag habiss okeh dia..Dengan suara tekan tu kan..Ya hampunn..Womenn sesangat..Siap pakai tudung okehh..Ko mampu lelaki pakai tudung??ekekeke..Sangat tett di situ..Sebab nak elak satu dosa, satu dosa terpaksa dilakukan.Hmmm..

Cenggini lah rupa lelaki pakai tudung..*Laki ker senduk tu??ekekeke..

Nak dibuat cerita, pasukan drama kitorang kalah..Sebab storyline sangat bosann..Heh..Aku xfaham motipp dan pengajaran cerita tu tau..Apa-apa pun aku membawa watak aku dengan penuh jaya okeh..Walaupun terlepas anugerah best actor..*menangis...

It should be me..Aiyooo..

Tapi bukan tu aku nak cakap sebenarnya..The thing is..masa aku form 5 which is the next year..tetiber lak pompuan boleh join drama..Ya hampunn..Aku panas sesangat kot mendengarnya..Dah lah masa tu aku tak dibenarkan join sebab nak exam..Sabar je la Bedah..Pengetua yang sama..memberikan arahan yang berlainan..Ikut suka hati dia jer..

SANGAT DRAMA okeh..

Walaupun ni cerita lama, aku tak faham kenapa benda camtu terjadik..Ahh..Sangat memeningkan..Saat itu membuatkan aku lebih tak suka kepada beliau..Sekian..

P/s: Say NO to fake ulama.

No comments:

Post a Comment