JEJAK ANDA

Monday, September 12, 2011

NOTEBOOK BERTUAH

Nak dibuat citer..Semalam aku call bonda aku di kampung halaman..Cewah..Pastu masa borak-borak tu tetiber dia cakap yang adek aku dapat notebook..Aku pun apa lagik..Pengsann sebentar lah kan mendengarnya..OMG..Baru skolah menengah dah dapat notebook dari skolah..Amboi-amboi...Budak zaman sekarang memang cenggitu..Jeles aku okeh..

Ok the real thing is..bukan pasal notebook tu..Ianya pasal sapa yang bagi notebook tu..Thanks to PM Najib sebab atas segala usaha anda..Saya akan sentiasa berada di belakang Dato Seri menyokong kepemimpinan yang DS buat..Lantak lah orang cakap apa pun pasal Dato Seri..Saya yakin dengan kepemimpinan Dato Seri.Nak harapkan yang yang lagi satu tu??Nan hadoooo okeh..Banyak je koya nyer..Orang lagi nak bersatu dia lagi nak pecah-belahkan orang..Tak ke hazab sesangat perangai itu..Maka haruslah aku menyokong dasar PM Najib seratus-peratus..

Tips jadik manusia IT bergerak..boleh??

Ok lah korang.Tu jer..Bye..

p/s: Post kali ni tak ada kaitan dengan usaha membodek PM Najib bagi mendapatkan extra elaun..Sekian..

No comments:

Post a Comment