JEJAK ANDA

Sunday, September 11, 2011

KAU NAK APA DARI AKU?

Cube tengok tajuk tu..Familiar tak??Haruslah familiar kan..Cube korang translate ke bahasa inggeris..Jadik apa??Hmm..Dapat tangkap??

Hei sundelss..Kau nak apa???

Ok sebenarnya aku nak citer pasal lagu Whataya Want From Me.Alahai yang Adam Lambert nyanyi tu ha..Semalam masa aku tengah ber"youtube" tetiba lak aku meroyan nak tgk video adam lambert kan..Pastu sampai satu part aku terbukak lagu tu versi duet adam ngan P!nk. Best whoa..

Lets layan jap..



Amacam??Best tak??Biasa je kann..Sebenarnya kalau korang nak tau lagu ni lagu Pink untuk album Funhouse dia tu..Since masa tu dia rasa lagu ni x sesuai dengan album dia tu, ujung-ujung dia kasi lagu ni kat Adam..Adam tu lak kan super duper kreatif..Kasik je lagu apa..Meletopss okeh..Then bila dah meletop tu haruslah pink pun nak nyanyi jugak kan lagu tu..Maklum lah..Dia yang tulis lagu tu..Maka begitu lah ceritanya..Ko memang keji Pink..Apa-apa pun aku tetap suka kau..Sebab suara kau rock dan lagu kau best..

Dik, akak yang tulis lagu tu okeh..Ko tak de koser nak menghalang akak nyanyi lagu tu..

Yolah kak oii..Aku pun tak koser gak nak layan perangai ko neh..Keji yang amat..

Ok lah..Tu je kot..ada  hal neh..Chow dulu okeh..Bye..

No comments:

Post a Comment