JEJAK ANDA

Saturday, April 14, 2012

WISH LIST

Ok. Korang pun tahu aku ni freak sikit kann??Aku rasa aku dah ada wish list..Apakah itu??Wish list ni bak kata omputih apa yang korang nak dalam hidup korang..Wish list aku xde lah nak gi europe ke hape kan..Sebab aku tak minat melancong..Letih hokayy..Dari melancong baik aku membutaa kan rumah kan..Lagi best..ekekekeke..

Ok lah..Ni ha antara wish list aku...

1) Rahsia (takleh bagi tahu..Nampak macam tak appropriate..
2) Ada rokok paip Sherlock Holmes..



3) Ada cloak Harry Potter.



4)Ada topeng Phantom of The Opera.



5) Ada topi Mad Hatter..



Tu je..Amcam??Simple kan??Simple tengkorak mu..Hahaha..Kalau korang nak tahu benda ni rare item lah jugak kann..In the same time sumorang tahu benda ni..Bertuah badan jika ada orang nak kasikk..Dalam bebanyak tu aku paling nak hat Mad Hatter tu..sangat ohsemm hokeyyy..Kalau aku dah dapat semua item ni, aku nak pakai semua sekali gus..Pergh..terasa hebat di situ..*berangannnn sesangat haku ni..

ok lah..tu je kot..Bye..Dah ngantok dah ha..

p/s: Kepada korang yang nak selebret bufday haku, aku dah kasi klu aku nak hadiah apa..ekeke..*demandd hokeyy aku ni..

1 comment: