JEJAK ANDA

Friday, September 23, 2011

MOHON SHARE

Amacam tajuk?Familiar tak??Haruslah familiar kan..Sebab korang tu kan kuat share..Ekekekeke..Asal ade je artikel menarik konpem nak share kat wall fb korang kan..Baru lah nampak macam update skit..Update katanya..Walhal ______(isi sendiri)...

Tapi aku paling kesian ngan orang yang tafsir ayat quran ngan hadis ni ikut nafsu dia...Contohnya macam sorang member ni ajak aku gi surau (ni contoh je)..Aku tak nak pegi..Instead, aku gi tengok wayang (ni contoh gak)..Pastu bila aku balik dari tengok wayang, keluarlah statement sentap dia dengan hadis segala.

Balik rumah, bila cek fb habis keluar statement sentap segala..*Pitam terus aku..Ko mampu??

Insan yang tafsir hadis ngan ayat quran ikut nafsu ni takde rasa bersalah ke ekk???Korang rasa apa perasaan Nabi masa jumpa korang kat sana nanti kalau dia tahu korang tafsir ayat yang baginda sampaikan bukan seperti mana yang baginda maksudkan..Pepandai lah jawab sendiri okeh.Aku malas nak citer panjang..Tu jer aku boleh cakap.

Sekian..

NB: Say NO to fake ulama.

No comments:

Post a Comment