JEJAK ANDA

Friday, September 23, 2011

KALIS CERCA

Amboi-amboi.Topik apa lak kita nak cakap hari ni?Aku nak cakap pasal seorang insan masa kini yang kalis cerca.Seyes sangat cool okeh beliau..Walau macam mana orang keji, kutuk, cerca dia, dia langsung tidak melatah dan tak amek port. Bagi dia, semua benda tu adalah remeh semater..

Siapakah beliau?Beliau adalah Datuk Seri Najib. Kalau tak caya cube korang bukak twitter dia..Ada jer insan yang mengeji dia dari siang ke malam..Tapi dia tetap maintain..Tak kesah dan tak peduli..Sangat berjiwa kental okeh..Ahaksss..Motipp aku nak bercerita pasal DSN pepagi bute camnih??

Sorry lah.I tak layan benda remeh canggitu..Sebab I ada benda lagi besar nak uruskan..

Takde la..Aku amats lah ada sedikit perasaan terkilan ngan segelintir manusia nih..Ko mampu..??Bukan apa..Telsco nak caj cukai topup 6% tu kan, habis semua orang tak suka..Kerajaan kejam katanya..Pastu bila dah tangguh, ada pulak suara-suara sumbang yang masih mengeji..Tak ke hazab sesangat perangai memasing tu..Aku nak tanya korang..Korang nak apa ekk sebenarnya??

Facebook is F ing annoying..Arghhhh...

Berdasarkan pemikiran aku yang tak berapa nak betul ni kan, kekadang manusia tu susah sesangat nak terima perubahan..Contoh epic yang aku nak kasik adalah facebook. Asal si Mark tu upgrade facebook je mesti ada suara-suara manusia yang mengeji..Tetttt..Sangat kejam okeh..Diorang buat facebook tu macam diorang punya lah pulak..Walhal facebook tu Mark yang punya..Sundelss sesangat tau memasing..Kesian Mark..Kalau setakat benda remeh macam upgrade facebook pun dah nak keji sampai nak buat demonstrasi jalanan (opsss over lak),  inikan pulak benda-benda lain..Alahai..Tak koser aku nak melayannya..

Ok lah korang.Setakat tu jer coretan gila aku di pagi hari ini. Sekian..Selamat Hari Jumaat okeh.

NB: Ada orang cakap UMNO itu kafir..Amboi-amboi..Tak sayang mulut ekk??Sangat bahagia mereka mengkafirkan orang lain..

NB: Say no to fake ulama.

No comments:

Post a Comment