JEJAK ANDA

Tuesday, September 6, 2011

TUJU LAGU

Oh.Ko boleh je tetiber kan ada silent reader suruh hapdate blog tetengah weekday neh??Takpe lah..Di sebabkan ada permintaan dari peminat (peminat katanya)..aku gigih kan juga hapdet blog..

Aku nak share pasal choir..Seyes aku mmg minat choir..Kan dulu aku penah citer yang aku join koir kan??Ok lah..Tapi skang aku dah benti..Tak koser kott nak gi rehearsal tengah2 malam bute.Ekekeke..Walhal aku ni ha yang pemalas datang latihann..Ekekekeke..Alasan je semata..

Ok lah..Jom dengar acapella pokemon neh..Seyes best tau..Aku jumpa benda ni pun sebab kenalan aku, si Thomas tu yang post kat fb dia..Kalau korang nak tau acapella nih nyanyian yang pakai suara manusia jer..Xde muzik okeh..Kiranya orang yang buat acapella ni konpem suara sedap.Termasuklah aku kan..Ekeke..Masuk bakul angkat sendirik nampak??Keji okeh..ekekeke..

Ok lets dengar..Kang korang tertekan lak dengar aku membebel panjang2..Korang pun tak suke kan??ekekekeke..


Camner??Best??Kalau tak best toksah dengar lagik..Tu jer jawapannya..Ekeke..Ok lah korang.Den ada kojo neh..Bye..

p/s : All the best to my dear sister yang dah habis trial tu..Never lose hope and never give up!!!!

No comments:

Post a Comment