JEJAK ANDA

Sunday, September 18, 2011

RAGBI

Pagi tadi aku bangun agak lewat. Seyes lewat. Penat yang amats katanya.Aku mampu bangun tapi tak mampu menggerakkan badan mahu pun kaki aku..Sebab otot aku super penat.Apa yang terjadik?

Semalam geng-geng ragbi ajak aku main ragbi..So aku pun gi lah main..Sebab macam best jer kan ragbi tu..Aku ni takder lah pandai sangat main ragbi..Tapi in term of speed, aku ada advantage sikit..Sikit saje...Takde lah banyak sangat..So masa main, since aku xde skill, aku pakai je lah speed. Dari hujung ke hujung padang aku larik..Nasib baik xde sape dapat kejar..Kalau tak nan hadoo lah aku nak buat touchdown..

Ayoyo..Hanjeng mengejar..Larikssss!!!!!

Dan begitu lah hasilnya..Pagi ni aku jalan naik tangga mengengsot-ngengsot macam siput sedut..Sebab otot seluruh badan aku penat..Yelah mana tak nya..Semalam larik over sangat mcm kena kejar hanjeng..Sape suruh..Ujung-ujung penat cenggini..Padan muke aku..Ekekeke..Tu je kot buat masa ni..Babai..

p/s: Semalam kitorang main ragbi sentuh..Bila aku cakap kat kawan pompuan aku yang main ragbi sentuh, dia cakap tu version yang untuk pompuan nyer..Ya hamponnn..Maknanya, WOMAN habiss lah aku semalam ekk??Merasa la kan..Patut lah adoo omputih mengendap aku semalam..Cisssss...Pitamm eden..

No comments:

Post a Comment