JEJAK ANDA

Monday, August 22, 2011

Cerpen Kedua..

Minggu lepas tah macam mana aku meroyan nak hantar cerpen kedua aku buat kali kedua..Masa kali pertama hari tu aku dah hantar tapi laman web tu tak post2 cerpen aku..Ujung-ujung aku hantar buat kali kedua..

Tadi aku baru periksa laman web tu, dan aku rasa teruja bila laman web tu dah siarkan cerpen kedua aku..Wah..Ramai jugak yang dah baca cerpen aku tu..Merasa lah kann kejap jadik J K Rowling..ekekeke..Ramai mende walhal baru 300 lebih jer pembaca..Ahh lantak ahh..Asalkan adoo dari nan adoo kann??

Ok lah korang..Cerpen kali ni bertema sci-fi..Tapi story line agak childish sikit..That's why aku tak nak share kat sini..Kalau korang rajin, google lah sendirik..Tajuk cerpen aku tu 'Nyata Maya'..Tu sebenarnya projek cuti aku masa cuti sem hari tu..Saje je nak mengisi masa lapang..

Ahhh,,Ngantuknya..Nak sambung tido dulu ok..Selamat malam semua..

p/s: Kedua-dua cerpen aku ada persamaan..Iaitu aku menggunakan mood dalam hujan sebagai permulaan..Just nak clarify yang aku suka hujan..-___-"

1 comment: