JEJAK ANDA

Monday, March 7, 2011

BARU PERASAN

Nak dibuat cite, aku baru perasan sesuatu yang unik ada kat member aku..Apakah itu? Adakah dia ada sixth sense?Atau pun dia ada psikik??Oh..bukan-bukan..Semua itu bukan..Benda yang menarik itu adalah mata beliau..Eh kenapa dengan mata dia lak??

Mata dia sebijik kot macam Eliot Spencer dalam citer Leverage tu..Bapak ahh..Itu mata ori lak tuh..Bukannya contact lens atau mata tiruan.Oh tidak...Itu sangat awesome..Patut lah setiap kali aku tengok muka dia aku macam pernah nampak muka jenis itu..Rupa-rupanya mata itu menjadikan dia kelihatan seperti Eliot..Hmmmm..Macam mana rupa Eliot tuh??Rupanya adalah seperti di bawah..

Hoi!!!Apa pandang-pandang??Ada hutang ekk?

Ikut hati, nak je aku cucuk mata dia..Pastu pasang kat mata aku..Cisss..Semua itu adalah angan-angan belaka..Buat apa nak buat macam tu lak..Pakai contact lens sudehhh..Hmm..Malas lah pakai benda tuh..Dah arr kecik..Aku ni lak jenis bangsa yang ganas dan gasar..Kang baru nak pakai dah pecah benda tuh..

Sudah-sudah...Kalau malas, lupakan je lah hasrat mempunyai mata seperti Eliot okeh..Yelah...Nak seribu daya..Tak nak seribu dalih..

Ok lah korang..Aku pon dah ngantuk nih..Selamat malam semua...(yawning..)

p/s: Mata manusia kat sini sangat aneh..Biru la..hijau laa..Putih laaa..Walaupun begitu, mata aku tetap tercantik dan terbaik bagi aku..Muahahahaaa..

p/s : Salam adrenaline..

1 comment:

  1. Kat sini pun ada sorang staff mata camtu

    Takut tau nk tgk muka dia

    Expression muka tu, mcm "ko pehal"

    hukhuk...

    ReplyDelete