JEJAK ANDA

Thursday, March 3, 2011

KISAH TANDAS

Mood : Bengang...

Al-kisah nya..Tadi aku masuk toilet kat dalam rumah aku..Camni bentuk tandas tu..


Korang tahu apa aku nampak??Hantu??Jembalang??Bukan!!!Aku nampak bekas tapak kasut kat tepi tu..Macam mana bentuk tapak kasut tu??Macam ni...


So bila nampak tapak kasut tu, aku terus berkata dalam hati..Sapalah pulak yang buat aksi akrobatik kat dalam toilet neh??Setahu aku, kalau pakai tandas camnih, kaki jejak kat lantai..Sapa pulak yang panjat-panjat??Jembalang ke??

Sebenarnya, bukan benda tu yang aku nak highlight..Aku rasa aku dah tahu punca aku dapat fungal infection kat area kaki aku..Rupa-rupanya dari tandas yang aku pakai setiap hari kat rumah sewa nih..Adoiii..Susah tol lah camnih..Come on..Ni tandas duduk..Bukan tandas cangkung..Takkan lah sebab ada orang yang mencangkung kat situ aku lak kena akibat..Its fungal infection weyh..Kalau korang yang kena mesti korang tak puas hati jugak kan..Lama kot nak recover dari fungal infection..Makan masa lah jugak..

Tolonglah!!!!!Perlu ke aku nak tampal simbol seperti yang kat bawah ni kat dalam toilet tu??Kang aku tampal korang cakap kejam pulak..Adeh..


Korang rasa sapa yang kejam kat sini?? Aku ke atau insan yang buat aksi akrobatik kat tandas duduk tu??

p/s : Dilarang mencangkung di tandas duduk..Sebab nama tandas tu pon tandas duduk kot..Kang kalau ada yang jatuh tersembam muka kat atas lantai..aku hanya mampu tergelak..Sebab sapa suruh tak paham konsep tandas duduk..rasakan..

p/s : camne aku leh dapat infection??tapak kasut yang kotor itu mengandungi kotoran yang dipijak oleh suspek..Disebabkan aku mempunyai super sensitive skin, sedikit bacteria, virus atau pun fungal sudah mampu menyebabkan aku mendapat rash..or whatever skin diseases..damn!!!!

No comments:

Post a Comment