JEJAK ANDA

Wednesday, March 23, 2011

ERR??

"Ok..Siapa tahu jawapan kepada soalan 3??"tanya Sandra iaitu lecturer pharmaceutical science kepada pelajarnya..

"Tyler??Nak jawab??"

"Err..Saya belum buat lagikk"

"Joel??Apa jawapan kamu??"

"Err..saya baru ambek handout tu la puan..So saya tak siap lagik.."

"Edison??"

"Saya pun belum siap"

"Stephen (bukan nama sebenar), apa jawapan kamu??"tanya Sandra kepada aku..

"Errr...2.5 mg??"

"Ohh..Itulah jawapan yang saya carikk"

.....................

Apa yang aku mahu share kat sini adalah aku ada seorang lecturer yang memang hafal nama student..So masa sesi soal jawab memang takleh larik lahh kalau dia tanya student..Nak larik camne kan..Sebab nama yang dia panggil tu konpem-konpem nama student tu sendirik..Bukan nama bf mahupun nama pet mereka such as anjing, kucen ataupun hamster..

Maka selepas ini haruslah aku menyiapkan segala mak nenek kerja yang dia bagi..Kalau tak, memang sogan den sobab tak dapek jawapan ea..Dan den bakal memalukan air muko den ni ha..Err..Ok lah korang..Aku nak siapkan assignment dulu okeh..Majulah assignment untuk negara..

p/s : I have a new friend...Nama dia adalah APF21..Dan dia adalah seorang sebuah buku...

No comments:

Post a Comment