JEJAK ANDA

Wednesday, March 2, 2011

NO MATTER IF I BLACK OR WHITE

Satu hari..(iaitu hari ni), orang hitam bertanya kepada orang putih..

"Hey bro..boleh kasi aku no tepon kau??"

"Sorry lah kawan..Aku tak pakai tepon.."

"What??Tak pakai tepon??Kenapa pulak??"

"Sebab aku malas arr..Kang aku nak balik rumah ada je lah orang yang menyebok nak call aku..Aku nak lepak je kat rumah..Pastu kalau ada tepon nih, ada la member2 yang putus cinta call aku pukul 2 pagi..Adeh.."

"Kalau aku jadik ko lah kann..dah lama aku ignore call tuh..Sangat giler..By the way, its so weird..First time kot aku jumpe manusia yang tak suka pakai henpon.."

"Mana ada pelik..Banyak je kot kat sini.."

"Abeh tu camne ko nak call parents ko tu ha??"

"Oh..Aku lebih suka pakai emel jer..Tak pon skype.."

"Oooooo..ok..cool.."

Blablabla...

p/s : Budaya kat sini sangat berbeza..Orang hitam itu adalah aku..Dan orang putih itu adalah orang putih..Kawan baharu aku..

No comments:

Post a Comment