JEJAK ANDA

Saturday, March 19, 2011

CONGRATES LAH!!

Hmm..Aku ingin mengucapkan setinggi tahniah kepada sorang kawan aku neh..Kenapa??Dia telah berjaya di uji bakat dengan jayanya..Korang tahu lagu apa dia nyanyi masa uji bakat??

"AFTERMATH" by Adam Lambert..Seyes tak sangka kot..Its my fevret song!!!

Dia cakap lepas dia nyanyi..semua orang tergamam..Aku tak tahu sama ada orang tergamam sebab menghidapi strok selepas dengar suara dia atau pun sebab suara dia terlalu sedap..Tapi yang penting orang tergamam..Yelah tu kan??Apa-apa pun..Tahniah lah ekk..Aku harap ko sukses..Terbaik arr..

Nanti-nanti kita berentap lagik ehh..Kita tengok vokal sapa paling mantap..Padahal suara aku nih lagi best sikit jer dari katak..Adeh..Ada hati nak lawan dier..Hahaha..Siap berangan masuk choir tu kan..Aku ni memang tak tahu malu betul lah..Eh.Apsal aku terkutuk diri sendirik nih??OK lah korang..Tu je kot coretan aku hari nih..

Esok kita bersiaran lagik pada tempat dan URL yang sama okeh..See ya..

p/s : Kan aku dah cakap..Lagu tu berhantu kott..Ko tak caye..

No comments:

Post a Comment