JEJAK ANDA

Saturday, March 12, 2011

TERBAIK!!!THUMBS UP!!!

Huh..Pagi tadi lepas bangun jek, aku terus berfb..Dah lama kot tak bukak.(padahal semalam baru bukak)..Maklumlah.minggu ni sibuk sikit..Oh..Bila aku bukak fb, tetiba aku ternampak satu link..Yang bertajuk Malay Chronicle..

Aku pun apa lagik, terus je lah menekan link tuh..Oh..trailer movie rupanya..Lantas aku berkata sebaik sahaja butang play ditekan..

OH MAN!!!THIS IS SO AWESOME!!!KRU MEMANG TERBAIK..

Buat pertama kali, aku mengiktiraf trailer movie yang menarik dari filem tempatan..Perghh..Sebagai ahli kelab pengarah filem muda malaysia, aku amat berbangga kerana ada jugak filem tempatan yang bagus..Seriously..Hahaha..Kenapakah aku berkata begitu??

Yang pertama filem tu ada motif..Bukanlah cerita lawak sengal yang tidak ada pengajaran itu..Motif bermaksud ada pengetahuan yang boleh disalurkan kepada masyarakat..

Yang kedua, sebab cerita itu best..Mungkin??Haha..Entahlah..Aku dapat rasa jugak yang cerita itu best..Stephen Rahman tu aku tengok dah macam Jack Sparrow dah..Dia siap topless lagik..Mesti ramai pompuan yang nak tengok tuh..

OK lah korang..This is just my assumption..Tak betul pun..Dan yang paling penting..ITS UNRELIABLE..Muahahaha..Jom tengok jap


p/s : Aku selalu tertipu dengan trailer movie..Adakah kali ini aku tertipu lagik??

p/s : Harap-harap ada lah filem itu ditayangkan kat "the lost island" nih..Kalau tak terpaksa lah aku muat turun secara haram..Lagi..Adeh..

1 comment:

  1. hai saye da follow belog anda :) follow me back eh @ http://tayarpancit.blogspot.com/2011/03/hall-of-fame-formula-one-world-drivers.html

    ReplyDelete