JEJAK ANDA

Tuesday, March 15, 2011

PICNIC FOR A CURE

Fuhh..Lama nya tak hapdate blog..Oh yer..Hari ni aku nak share pengalaman aku menyertai satu event amal nih..Disebabkan aku telah menyertai TUMS ( Taiping University Musical Society)..maka aku terpaksalah join event tu??Erkk??Apa aku kena buat??

MENYANYI tau..Hahaha..Thats my fevret okeh..Melalak depan orang ramai..Haha..MALANGNYA, disebabkan aku telah terlepas kelas muzik minggu lepas, maknanya aku tidak dapat menyanyi bersama mereka..Bersama mereka??Sebenarnya bukan aku sorang je kena nyanyi..Tapi semua ahli kena nyanyi..Sebab kitorang bukan buat persembahan solo..Kitorang buat persembahan koir macam New Direction kat dalam citer Glee tu ha.

Well, nak buat camne..Dah nasib badan..Sapa suruh malas sangat datang latihan..Kan dah tak tahu nak nyanyi lagu aper..

Oh yer..Event itu diadakan untuk mengumpul dana bagi pesakit leukimia..Antara acara yang dianjurkan adalah mencukur rambut..mencukur janggut ataupun mewarna rambut...Mula-mula aku nak pilih mencukur janggut..Disebabkan mewarna rambut itu lebih menarik, maka aku dengan berani matinya telah memilih untuk diwarnakan rambut aku yang hitam ini..

Untuk pengetahuan semua, its just a temporary hair colour spray..Gila lah kalau aku warna rambut pakai pewarna yang kekal..Tak sah ibadah aku okeh..Aku telah memilih untuk di spray dengan warna kuning dan hijau..Korang tahu apa hair dresser tu buat??Dia gi bantai warna rambut aku jadik kuning sebagai base pastu buat polkadot kaler hijau.Polkadot??Come on..Habis angan-angan aku untuk kelihatan seperti pelakon korea..Adehh..Tapi bila balik rumah, aku terus basuh rambut aku..And the colour is gone when i washed my hair with shampoo..Mampos aku kalau kaler tu tak hilang..

Apa-apa pun, event tu sangat best..Walaupun matlamat asal datang situ adalah untuk menyanyi bersama mereka, akhirnya aku datang hanyalah untuk mencuci mata..Sebab aku malass nak join mereka menyanyi..Di sini aku ada sertakan beberapa keping gambar yang sempat aku ambek..Tu je kott..Sekian..

James and his balloons

Scott mengambil giliran diwarna rambut...Psss..Abaikan dua orang kat atas rumput tuh..Atas rumput pon jadikk..Adehh..

Best whoa diorang main..


 Kate diwarna rambut..Dia adalah conductor music..


New Direction in da house..

Sebelom nyanyi..haruslah warm up suara..

SEKIAN..

p/s : Dalam gambar nih tak ada gambar aku sebab aku yang tengah ambek gambar..Adehh..

No comments:

Post a Comment