JEJAK ANDA

Saturday, October 22, 2011

THANKS GUYS

Di sini aku nak mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kat semua peminat aku yang tak henti-henti mengunjung blog aku ni..Rasa cam artisss lah pulak kan..Kah kah..Maka di sini aku nak ucapkan terima kasih satu persatu kepada korang semua..

Buat pengunjung dari KL tu, seyess aku tak dapat nak agak ko sape..Kah kah..Sebab ramai sangat kawan aku yang melata kat KL tu haa..So thanks guyss..

Buat pengunjung dari Batu Caves tu, thanks yer..Motiff sesangat kan orang dari Batu Caves baca..kah kah..siapakah gerangannya itu?Amat saspens sekali okhayy..

Iollzz lah dari batu caves tu..Nak berkenalan boleh??

Buat pengunjung dari Bidor, Perak itu..selamat berkunjung okeh..I like orang Perak..Accent diorang sangat sopan okeh even tengah mencerca..kah kah..Perlu ke??

Kuala Terengganu??Sape ekk??Hamboih..dah semakin besar kan empayar blog aku ni..Dah sampai ke pantai timur dah ha..Nak kopok lekor satu bolehh??Kah kah..Kalau korang nak tau aku suke giler kopok lekor..Pantang nampak kopok lekor kat pasar malam, haruslah ko tapaww pastu makan sensorang kat dalam almari..Boleh?

Hoi!Nampak ni?Free je manjang..kang dengan ko ko sekali aku goreng..

Yang dari Seremban pun adoo??Hamboih..Orang nogoghi...Banggo eden haaa..malam ni jangan lupe tengok bola..Hobin jang hobin..Jom tewaskan T-team..

Ni paling best, orang Penang...Nak nasi kandar satu..Kah kah..Seyes aku tak penah gi penang..Tapi kalau leh nak je pergi..Sebab macam ohsemm tau sumorang cakap Penang tu best..Walhal...

Ni lagi best..Dari Them Midthyllen..overseas okhayy...Haruslah aku feeling Yuna sebentar sebab femess di persada antarabangsa..Leh??kah kah..Seyes aku tak tau kat mane tempat tu..Walau apa pun korang memang terbaik..

Amboi kak..korek hidung pun coverline ke??opsss..artisss la katekann..

Kepada semua peminat, tunggu kan kemunculan aku di dunia facebook.Choww..


No comments:

Post a Comment