JEJAK ANDA

Tuesday, October 4, 2011

KANTOI

Petang tadi lab kimia last..Pastu lab dia cam pening lak tu kan..Susah sesangat mechanism organic chem bagai..Aku pun apa lagik, kalau dah pening tu haruslah meniru je kan sebagai solutionnyer..dan mangsa aku hari ni adalah Iz..

"Iz yang ni ko wat caner ekk?" ayat pancing aku nak tiru keje beliau..

"Nak tengok kertas ni jap leh?"..aku menambah umpan..

Bila dah dapat jawapan tu kan haruslah aku menulis dengan bahagianya..Lalalalala...Bahagia sesangat kan rasanya dapat meniru kerja yang kite tak pahamm kan..Ada aku kesah??ekekeke...

Tetiber ada orang datang..lalu beliau berkate..

"Oi ko buat apa tu ekk??"

"Takde apa-apa..Tengah meniru jawapan dia ni ha.." (ikhlas kan jawapan aku??)

Tengok-tengok yang tanya ko tuh lab demonstrator..Kantoi sesangat meniru..Dah la kasik jawapan ikhlas sesangat kann..Walau cenggitu, aku still maintain tenang..Kemain kann.Ko mampu tengah-tengah meniru kantoi ngan lab demostrator tu??Aaaaa..Sogan weyh..Mau pitam eden tadi tau..

Bila dah jadik camtu tu. haruslah aku berambuss dari situ dengan perasaan yang sogan, malu dan kecewa..Oh tidak!Ujung-ujung aku keluar paling lambat..Sebab aku masih taktau jawapan kepada mechanism tu..Merasa lah kannn balik lambat selalu...

The moral of my story is (kemain kann??) lenkali buat revision okeh??Bye..

No comments:

Post a Comment