JEJAK ANDA

Saturday, October 22, 2011

HANTU?

Kekadang aku rasa rumah yang aku duduk ni macam rumah berhantu tau..Dah la kitorang hidup dalam kegelapan (mati laa mentol terbakar tak tukar-tukar)..di tambah pulak ngan peristiwa yang aku alami tu..Haruslah seram okhayy..

Haruslah seram kan bangun-bangun jumpa bendalah ni..

Yang pertama nya, kekadang kalau gi dapur tu kan, boleh lak dapur letrik tu terpasang kan..Ko mampoo??
Jahat sangat weh tangan toyol tu..Kot ye pun gatal tangan, gi la main benda lain..Sini letrik dah la mahal..Kalau la aku jumpa toyol tu, nak je aku lahar kan sorang-sorang..

Pastu kan, kekadang macam malam tu aku letak makanan dalam microwave tetiba esok pagi makanan tu dah ada kat luar microwave lak..Ni lagi satu..Toyol sesangat okeh..Nak je aku tabur kacang hijau kat dapur tu..Pastu cerca toyol tu masa dia leka kira kacang..Siot kann??Aku dah elok-elok letak benda tu kat dalam tu..Ujung-ujung esok ko bangun ada lak kat luar..Haruslah aku sentap okeh..

Hei sundelsss, ko tahu tak letrik mahal??Gi la main benda lain..

Ada sesiapa yang adooo petua camne nak tangkap toyol tak??Mohon share ngan aku skit..

p/s: Aku sangat suka blog..ni.. Ayat ko kelass sesangat bedah..Tapi ko tak cantek okeh..Harap maklum.

No comments:

Post a Comment