JEJAK ANDA

Thursday, October 6, 2011

KO GILER???

Tadi aku kena wat presentation..Bila cakap pasal presentation semua orang mesti cuak termasuklah aku kann..
Dalam cuak-cuak tu ada gak rasa exited kan..Macam nak wat show lak rasanya..Ko mampu??ekekeke..Ok kat sini iollss aku nak share camne nak kurangkan nebess masa presentation..

1)Pertama skali ko bayangkan yang presentation tu macam debut ko nak pemess..Eh silap lak..Korang bayangkan yang presentation tu macam konsert korang..Sapa tak suka wat konsert kan??Sebab ni lah satu-satunya masa untuk korang diminta bercakap secara permintaan..Tak rasa eksklusif ekk??Sebab kang kalau korang tetiber kasik presentation masa lecturer tak mintak orang cakap korang ni tebiat ke kann..

Hari ni iollls nak present pasal caner nak nyanyi kalau suara ko tak sedap..

2) Then masa presentation ni lah ko boleh attack ngan orang yang ko tak puas hati..Macam lecturer ke, macam kawan ko ker kann..Biar dia rasa skit kan korang tu sapa..Haruslah ko paling diva raja masa tu..Nak lagi best ko keji member2 ko depan klass..Bolehh??ekekeke..

OK tu je lah ok..Korang jangan lak ikut tips aku yang tak betul nih..Aku memain sajer..kang tetiber lak ko buat kann..Haruslah ko maki aku nanti kalau ko kena keji sebab ko cakap aku suroh..Haruslah kasik penampar kat situ kann..

and last but not least, its raining and its sleep time..Choww..

p/s: Masa presentation tadi bell ada amek vids..Merasa laa kann aku feeling aku yang aku ni laa paling artisss masa tu..Koser sesangat kann??Tapi aku cam nak pitamm bila dia cakap nak post vidss tu kat fb..Amboi..Keji sesangat memasing..


No comments:

Post a Comment