JEJAK ANDA

Sunday, October 2, 2011

HMM..

Semalam aku ada tanya beberapa member aku. Apa itu Islam.Macam-macam la aku dapat..Tapi yang paling best ada yang siap bagi pakej cercaan sekali..Merasa la kena maki ngan member sebab tanya soalan bodoh cenggitu..Persoalannya, bodoh ke soalan tu??Tahan je la telinga ni kan merasa cercaan diorang..

Aku sangat tak suka tau bila mana aku tanya elok-elok pastu dapat jawapan sinis.Amboi..Takleh ke jawab bebaik ekk??Entah lah..Burok sesangat tau..

Walaupun kena cerca cenggini, aku tetap steady okeh..Ada aku kesah??

Tapi ada jer yang kasik jawapan dengan baik dan berhemah..Aku suka..Hmmm..Tapi kebanyakkannya jawapan buku teks sekolah menengah je lah kan..Which is aku boleh baca sendirik..Hmmm..

Aku sebenarnya saja je tanya soalan cenggitu..Sebab aku mencarik jawapan yang sesuai bila orang bukan Islam tanya aku..Takkan nak cakap pasal syariah, akidah segala..Mana lah diorang paham..Aku mencarik jawapan yang bila mana orang bukan Islam dengar diorang leh tertarik untuk mengetahui Islam dengan lebih lanjut..Hmmm..

Ada sesiapa tahu??

Merasa lah kan  memasing jadik cikgu sekejap sebab nak ajar aku yang kurang pintar ni haaa..

p/s: Sorry Mr/Mrs/Ms Anonymous..You can no longer comment in my entry..Ya Ha!!!

NB: Kot ye pun kau tu orang paling pandai dalam dunia neh, tak yah arr nak underestimate orang berdasarkan soalan yang dia tanya okeh..Sabar je la Kiah..

No comments:

Post a Comment