JEJAK ANDA

Saturday, October 15, 2011

AHMAD YUSRI

Asal post je mengeji orang..Asal post je mengeji orang..Keji kann aku??YA-HA! Ok kali ni aku nak buat sesi puji memuji lak..Ok aku nak puji kawan bek aku yang sorang nih..Nama dia Ahmad Yusri..Gua panggil dia amad jer..Kekadang gua panggil dia yus..Then kekadang gua panggil dia Awie..Banyak kan nama dia??ekeke..

Ok lah..Nak dibuat citer, dia ni sangat humble orangnyer..Seyess humble...Dan baik hati..Dia ni lah yang banyak membantu aku pasal IT dan gadjet..Dia ajar aku camner nak install game..Dia kasik OS free..Dia kasik aku lepak rumah dia..Sangat cool okeh..Paling best pasal dia, dia adalah IT sifu. Ko tanye je lah apa2 pasal IT. Pasti leh jawab. Tapi, aku taktau camner nak balas jasa dier..

Apa-apa pun, terima kasih amad/yus/awie sebab banyak tolong aku selama nih.Seyes aku taktau camner nak balas jasa ko..Kalau ko baca post ni, jangan ko menangis sudah okeh..Sebab kalau ko menangis itu bukan ko..itu hantu..Ko tak pernah menangis..

Thanks weyh. Kalau leh aku nak menari cenggini kat ko sebagai tanda penghargaan.leh?

p/s: Walaupun memuji..masih ada unsur-unsur mengeji kan??ekekeke..tak tau caner nak buang ayat kejian itu..adehh..

No comments:

Post a Comment