JEJAK ANDA

Saturday, April 9, 2011

SUCKER PUNCH

Huh..Tadi aku baru jer tengok cerita Sucker Punch..Sangat teruja..Padahal orang lain dah lama dah tengok cerita tu..Nak buat camne..Sibuk katanya.Sibuk sangat ke??Err..Adalah sikit-sikit..Dengan test nya lah..Quiz lah..Adoi aii..

Dan cerita itu sangat best..Aku kasi 5 bintang terus..Grafik dah la chantek habis..Jalan cerita pun ok jugak..Pastu dia pakai ending yang kita kena teka sendirik..So suka hati lah kita nak ending camner kan..Nak dia mati kena gigit anjeng ke..Happy ending ke..tapi cerita tu agak sedih sikit..Yelah..Lelaki tu suka-suki je bunuh perempuan tu..Last-last 2 orang je yang survive..Kalaulah aku ada dalam cerita tu, dah lama geletek dia sampai mati..Tak pun, ikat dia pastu letak kat pokok rambutan..Biar dia kene gigit kerengga sikit..Sebab dia sangat kejam..Wah..kejam ke tidak??

Eh apsal aku kena ikat lak nih??Hello der..ko silap orang la weyh..Aku dalam movie lain lah..

Kepada yang belum tengok cerita ini, cepat-cepatlah tengok yer..Apa??Poket tengah nipis??Err..kalau nak jimat, apa kata download sajer..Wahh..Aku boleh je kasi link download..Tapi buat masa sekarang, cerita yang berformat DVDrip tak keluar lagik..Kebanyakan yang dah keluar adalah berformat TS..iaitu gambar dia sangat tak lawa..Maka korang haruslah tunggu yer..Sabo yob..Sabo..Tak lama lagi keluar lah tu..

Apa-apa pun, jom tengok trailer dia jap..Kang tak pasal-pasal nyesal lak kan lepas tengok cerita tuh..


No comments:

Post a Comment